Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Limeira - SP

COORDENADOR DE GESTÃO DE SERVIÇOS E ATENDIMENTO – LIMEIRA em Limeira/SP

PUBLICIDADE

Cargo: COORDENADOR DE GESTÃO DE SERVIÇOS E ATENDIMENTO – LIMEIRA em Limeira/SP

Empresa

Descrição do trabalho: Principais responsabilidades: Liderar múltiplas equipes (interna e fornecedores) que estarão responsáveis pelos projetos de eficiência no CSC; Estruturar e conduzir equipe de atendimento pelos canais telefônico, chat e portal; Apoiar na construção e gerenciamento do Orçamento Anual do CSC; Elaborar materiais executivos de acompanhamento dos projetos e prover toda comunicação necessária; Elaborar e gerir cronograma dos projetos; Conduzir tombamento de processos para o CSC; Conduzir projetos para ganho de eficiência e qualidade dos processos do CSC; Apoiar na estruturação de relatórios e KPIs de performance do CSC bem como realizar o acompanhamento e apresentação dos resultados. Requisitos: Experiência em projetos de transformação de backoffice, sendo diferencial participação em iniciativas de implementação de CSC; Experiência em mapeamento e desenho de processos; Experiência em estruturação de KPIs de backoffice; Experiência em desenho de workflow de atendimento (Servicenow, Topdesk, Qualitor etc.).

Localização: Limeira – SP

Candidate-se ao emprego agora!

PUBLICIDADE

Deixe um comentário

O seu endereço de e-mail não será publicado. Campos obrigatórios são marcados com *

Botão Voltar ao topo