Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Piracicaba - SP

ATENDENTE DE SUPORTE TÉCNICO INTERNET (PIRACICABA/SP)

PUBLICIDADE


Cargo: ATENDENTE DE SUPORTE TÉCNICO INTERNET (PIRACICABA/SP)

Empresa Sensitera – Gestão de Talentos

Descrição do trabalho: Responsabilidades:

  • Resolver problemas técnicos de conexão à internet dos clientes;
  • Realizar configurações de roteadores e modems;
  • Atender chamados de suporte técnico via telefone, chat ou e-mail;
  • Realizar testes de velocidade e diagnósticos de problemas de conexão;
  • Registrar e documentar todas as interações com os clientes.

Requisitos:

  • Ensino médio completo;
  • Experiência anterior em atendimento ao cliente;
  • Conhecimento básico em redes e configuração de roteadores;
  • Boa habilidade de comunicação oral e escrita;
  • Disponibilidade para trabalhar em escala, incluindo finais de semana e feriados.

Habilidades:

PUBLICIDADE
  • Capacidade de resolver problemas técnicos de forma eficiente;
  • Excelente habilidade de atendimento ao cliente;
  • Boa capacidade de organização e gerenciamento do tempo;
  • Conhecimento básico de sistemas operacionais (Windows, macOS, Linux);
  • Familiaridade com ferramentas de suporte remoto.

Habilidades e Conhecimentos
Pacote Office,Ensino Médio

Benefícios
Vale Alimentação,Plano de Saude,Vale Transporte

Localização: Piracicaba – SP

Candidate-se ao emprego agora!

PUBLICIDADE

Deixe um comentário

O seu endereço de e-mail não será publicado. Campos obrigatórios são marcados com *

Botão Voltar ao topo