Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

São Paulo - SP

Especialista em BackOffice – Unidade Nova São Paulo II (Zona Sul de São Paulo)

PUBLICIDADE

Empresa: Atento

Descrição da vaga: Temos uma oportunidade exclusiva para você que busca crescimento profissional! 👏🏻 ❤️Aqui você irá prestar atendimento de suporte ao posto autorizado e acompanhamento de todos os processos de reparo, interagindo com os consultores de rede, postos autorizados e clientes críticos.Se identificou!? Inscreva-se e dê o próximo passo na sua carreira profissional!Venha ser #OneAtento.

PUBLICIDADE
  • Dar suporte aos consumidores garantindo a redução de reclamações;
  • Foco total em fidelização do cliente que se encontra critico no centro de reparo;
  • Preenchimento de informações em sistemas e relatórios;
  • Atendimento à multicanalidade;
  • Acompanhamento focado na solução e acolhimento do cliente;
  • Analise detalhadas de todos os processos de reparo.
  • Ter no mínimo 18 anos de idade;
  • Desejável Ensino Superior Completo ou Cursando nas áreas de tecnologia;
  • Conhecimento em Pacote Office;
  • Desejável experiência em BackOffice ou atendimento crítico;
  • Boa comunicação verbal e escrita;
  • Boa argumentação;
  • Solucionador;
  • Resiliência;
  • Capacidade investigativa/Sondagem;
  • Preferencialmente morar próximo a Unidade Atento Nova São Paulo II (Zona Sul de São Paulo).

SalárioR$ A partir.. 1.577,43Horário de Trabalho

  • Das 12h20 às 20h00 aos sábados das 08h00 às 15h40

Jornada de Trabalho200 mês | Escala 6×1 – folga aos domingosModelo de trabalhoPresencialBenefícios:

  • Vale Transporte;
  • Vale refeição e/ou vale alimentação;
  • Seguro de Vida;
  • Auxílio funeral;
  • Auxílio creche / Auxílio criança com deficiência;
  • Desconto em Produtos;
  • Assistência Odontológica;
  • Assistência Médica;
  • Descontos em Academias / Práticas Esportivas;
  • Parcerias educacionais com descontos em cursos;
  • Plano de carreira.

Local de Trabalho: Av. João Carlos da Silva Borges, 1240 – Vila Cruzeiro, São Paulo – SP, 04719, Brasil.

Localização: São Paulo – SP

PUBLICIDADE

Deixe um comentário

O seu endereço de e-mail não será publicado. Campos obrigatórios são marcados com *

Botão Voltar ao topo